Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Nem csökken az avatar láz. Meghaladták az egymillió nézőt.  Szép. Láttam, húztam az orrom, hogy a mese naiv, a tartalom alig valami, kiszámitható és együgyü. Most meg azon kapom magam, hogy megnézném mégegyszer. Gondolok rá.  A lenyűgözés miatt. A látvány csodájáért. A kedves főhősért. A pilóta lányért.
IMAx -ban láttam, most megnézem sima 3D -ben

Olvasok egy a csigázást fenttartani kivánó cikket az index.hu -n. Utána a kommentezők hosszan elemzik miért kell mell a navi lánynak és hogyan megy a dolog.. peddig a cikk csak egy mondat kedvéért íródott meg: a moziváltozatból kimaradt szex jelenetek a dvd változatban megtalálhatók

tehát megvesszük a dvd t- is.

Annyira ki van ez találva

 

Szerző: takacsvera  2010.03.02. 14:39 Szólj hozzá!

Címkék: avatar szex mell 3d imax

A bejegyzés trackback címe:

https://tunderkeresztanyu.blog.hu/api/trackback/id/tr401802838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása